onsdag 20 oktober 2010

I-landsproblem

På vägen hem från tråget idag kom jag på mig själv att tänka på vart jag tittade när en mötande person kom på gångbanan. I stan där det konstant är massa människor spelar de inte så stor roll vart man kollar men i lilla mullsjö som har enorma raksträckor på gångbanorna blir de ett gigantiskt problem! i alla fall för mig.. Tittar man rakt fram känns de som om jag har attityden "Jag vill inte se dig!", tittar jag i backen blir de typ "Är för blyg för att titta", åt sidan eller bort "Du är för ointressant" sen tittar man på människan får man blicken "Är du korkad?"...osv. Blir knäpp, vart ska man kolla?!?! få kolla med någon som har koll på det där!
Snacka om I-landsproblem! haha


Ska beta av lite till plugg sen upp och köra ett pass med hundarna. Tänkte eventuellt åka till Mullsjö BK och låna planen, efter de tänkte jag krypa ned i soffan med en kopp te och en bra film i form av Avatar! den är oslagbar!  Kanonbra uppladdning inför fysikprovet i morgon!

Glöm inte hålla tummarna för FELICIA idag! Hoppas de går riktigt bra för henne! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar