måndag 25 oktober 2010

slow motion is better than no motion

Va ska man säga! Vissa dagar gör en verkligen glad, typ som idag.
Måste erkänna att jag saknar sommaren!
En helt okey dag i skolan, slapp redovisa idag så ha den efter lovet. Fick mycket gjort på kemin och de var en allmänt bra stämning i skolan och de var SOL ute! weeeiiii

Bästa kom ändå ikväll då jag bestämde mig för att köra agility med hundarna. Inte de lättaste att få en hund som Mikki att springa slalom...när kommandot kommit halvvägs är hon redan en meter bortanför mig. Så blev lite gräl om att man ska ta de lugnt. Fick som respons att får man inte lägga benen på ryggen kan du springa själv! Men vi fick tillslut till de och då klagade vi inte på något tempo där inte!
Lilla damen Zo har hittat sin nya kärlek i livet! Hon tyckte de här grymt och ansträngde sig verkligen för att förstå, tunneln satte hon utan problem och slalomen kom vi en bra bit på! Så nu vet vi vad vi kommer göra de närmaste.

Har börjat packa ihop och göra mig i ordning för en vecka i Stockholm med Emilly och hundpensionatet. Kommer bli en del packning, regnkläder, stövlar, underställ...osv. Har en del som ska ner! Men börjar med att ställa mig i duschen och spola av lite lera och slem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar