söndag 17 oktober 2010

Revansch!

Har lite möra ben efter att ha tagit en powerwalk runt sjön. De är så otroligt fint nu när löven byter färg, solen skiner och sjön ligger spegelblank. Sådana här dagar gillar jag verkligen hösten, även om de biter lite i kinderna av kylan.


Ska snart Slänga på mig understället och hundkläderna för att åka och hämta Tove för ett pass lydnad och eventuellt lite skydd. Lilltjejen ska få prova på de idag om tiden räcker till, ska bli kul att se om de finns något i henne. Mikki ska få gå lydnad och jag är GALET revanschsugen efter träningen igår, den va verkligen pinsam. Både från min och Mikkis sida... Men sådan dagar måste man ha med, det som gör att man försöker ännu mer för att slippa dessa dagar. Så hoppas på ett bättre pass idag!
Efter träningen har jag några sidor psykologi som ska läsas så min dag är väl planerad!

Ha en bra söndag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar