torsdag 7 oktober 2010

Helg

En 20kg lättare och några månader yngre Zo

Då har min helg tagit sin början, känn riktigt skönt och efterlängtat. Blir förhoppningsvis en riktigt trevlig helg också!

Sitter och skissar på mitt projektarbete. Sjukt mycket att planera kommer det blir men ska bli en riktigt rolig utmaning. Tänkte försöka hinna med lite svenska och matte med så får jag mer ledig tid i morgon då det ska förberedas för Borås och spåras. Tänkte hinna tvätta bilen och kärran med om det inte spöregnar ute som det gör idag. -härliga oktober väder... Tänkte pröva mina nya tankar i spåret med, kanske både idag och i morgon? Vi får se hur mycket tid skolan tar.

Tänkte eventuellt unnar mig själv lite saker ikväll och klickar hem lite böcker, kanske till och med lite prylar till hundarna. Beror lite på hur ekonomin ser ut. Finns ju SÅ mycket man vill ha till dem och mig just nu....!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar