söndag 10 oktober 2010

Söndagsångest



Hunden jag inte kan släppa.... 

Då va denna helg också snart slut. Tycker alla helger bara springer iväg numera, hinner inte alls så mycket som jag vill och då har jag ändå en dag extra! Är verkligen inte motiverad för en måndag, dom är alltid lika sega och värdelösa, man mår aldrig riktigt bra och tröttheten ska vi inte tala om!

Började skriva i min träningsdagbok inför projektarbetet idag, vet inte riktigt hur jag ska komma ihåg att skriva i den varje dag bara. Får sätta upp gula lappar överallt, alternativt tatuera in de i pannan. Det som känns roligt med att föra dagbok är att jag ska gå tillbaka och se vad jag gjort och resultatet av det. Förde ju spårdagbok ett bra tag men har legat på latsidan där ett tag med det är himla bra. Ska nog ta mig i kragen och börja igen!

Framtidsplanerna för hundarna nu de närmaste är att lägga en bra grund till Mikki så vi inte har så mycket att ta igen när hon kommer tillbaka efter allt veckor. Zo ska få träna mycket ring så osäkerheten försvinner, hon har en galen attityd när hon är säker och då faller även svansen, så vi ska kämpa på. De två männen har jag inte bestämt än men de kommer säkert något på vägen. Kommer koncentrera mig på damerna ett tag nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar