tisdag 26 oktober 2010

Ensam!

Bus spårar... 

Fin markering =) wiihoo

"pinne"
Jahopp då har man bara två hundar i två månader nu då... Lilla bus kommer saknas den saken är solklar! Vi hade en grym dag i alla fall. Åkte till Kicki och la ett spå i väntan på att hon skulle komma hem, lite taskigt med frusen mark och stubbåker kanske men de gick  bra ändå. Fina busan! Hade riktigt fina markeringar på apporterna, dagens lycka! Sen skulle hon som vanligt bära med sig skogens största pinne, ska de va så ska de va! Så söt när hon måste sträcka på halsen så mycket så hon nästan trippar på tå, gumman!
Så nu kommer jag vara ganska rastlös ett tag, Zo kan ju inte göra så mycket än... så klättrar jag på väggarna om typ två veckor vet ni varför, haha. Samtidigt ska de bli lite skönt med vila med, kan behöva de men inte sååååå länge!



Ska packa de jag kan inför veckan! Har en hyftas lång lista med saker jag ska proppa ner, önska mig lycka till!

1 kommentar:

  1. Du behöver aldrig känna dig ensam vitsippan! ^^,

    SvaraRadera