måndag 25 oktober 2010

Mitt eget fel?


Antar att jag får skylla mig själv men GAAHHH va jag har ont i magen! Följde med brorsan till gymmet, började lite lätt med ben och rygg sen kommer han och säger att han ska visa lite övningar till magen.... Visst låter skit bra! Tyvärr gjorde han det mer eller mindre till en tävling så nu har jag kramp i den och mår illa, gissar på att jag kommer ha en hems träningsvärk i morgon... just greate! Å andra sidan få får jag ju bevis för att jag har några muskler! Bara för att han har mage som en filmstjärna..

Nu duschen sen hälsa på kudden för i morgon är schemat proppfullt!

2 kommentarer:

  1. Om du tränar så mkt att du får den kroppen kommer jag att tända på dig, bara så du vet!

    SvaraRadera
  2. Då får jag ligga i då så kanske jag får en dejt innan jag tar studenten ;)

    SvaraRadera