torsdag 21 oktober 2010

Inte okey!

Okey att vädret varit upp och ner detta året men SNÖ nu?!? Inte okey någon stans...-kan tyvärr inte gör så mycket! Är inte i fas för att ha en vit mark, sätta på vinterdäck på bil och kärra, bli blöt av slask, frysa och allt som kommer med snön.. Inte i oktober, kanske november men i så fall typ den 30:e

Har varit så otroligt ineffektiv idag! Varit i skolan och slutade vid halv 1 men hade lovat Carro att följa med henne till Atlantis för ett pass gym. Bara de att hon slutade klockan 5... Så satt tre timmar på ett fik och åt FÖR mycket av de som fanns bakom disken. Traskade bort till min optiker -andra sidan stan för att beställa mina linser. Får svaret att mamma eller pappa måste vara med..Skojar ni? köpa ut linser? Så fick traska tillbaka och sprang upp till skolan för lite värme... snacka om att slösa bort 5 timmar av sitt liv! Blev i alla fall ett riktigt skönt pass och jag känner mig härligt trött i kroppen nu! Skickade brorsan att ta hand om kära Mikki eftersom jag skulle komma hem sent. 

Planerna inför morgondagen är att ta en sväng förbi Kicki -om snön är borta och träna lite. Sen ska jag försöka få någon ordning i mitt kaos, nog för att de är ordning i det men det ser inte så kul ut.. Blir kanske ett pluspoäng hos mamma med, haha


1 kommentar:

  1. Hejsan =) fin blogg!

    Ta gärna en titt in i min blogg. Där du får följa en mode galen blondin son bloggar om sitt liv där mode, skönhet är bara vardagsmat.

    Jag bjuder även på
    videobloggar, mycket ego bilder & lägger upp låtar & videos när jag sjunger.

    Ha en skön dag! / www.emys.se

    SvaraRadera