onsdag 27 oktober 2010

Hej då!

Då va jag så gott som färdigpackad! Blir tre väskor totalt... Lite mycket men när skor och jackor ska få plats så tickar det på. Hade en katt som tyckte att hon också skulle få plats, när hon inte fick de la hon sig i en "lagom stor" korg.....Nu är bara tandborste och den skiten som ska ner, plus lite laddare och skolarbeten.. Sen är jag redo för att åka! ÄNTLIGEN!
Har varit lite tomt idag att inte ha ett energimonster att pyssla med men har 32 hundar nu i en vecka så borde klara mig, fast ingen är ju som min bus...


Någon som ville följa med!
Får se om jag hinner blogga något när jag är iväg, lite bilder borde jag hinna slänga in! Men om inte, ha en galet bra vecka! Jag hoppas den går långsamt men längtar till den 7:e...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar