söndag 12 december 2010

the 40 year

Fett bra dag igår! Julhandling med Carro i stan sen hem och käka min favorit mat och kolla innebandy VM innan hon rullade vidare hem! Mina planer var att rulla upp till hundarna sen vidare till Huskvarna och Emmy aka Spermy. Problemet vara bara att jag inte hitta bilnycklarna.... Letar igenom hela huset sen ringer jag mamma och pappa som är på väg till Örebro och konsert. Tror ni inte mamma säger att hon har bilnyckeln i fickan. Fick springa in igen och leta efter en reservnyckel. Hittade den efter en stund och skyndade upp till djuren som inte fick va ute överdrivet länge innan jag var tvungen att dra vidare...

In date igår :D

Spermy och jag köpte på oss var sin gigantisk godispåse, tryckte i oss potatis, brunsås och fläskkotletter innan vi slutade i sängen och en film! The 40 year old vigina, fett kul måste jag säga. Hela kvällen avslutades med YouTube och Robot Unicorn Attack! Kärlek till de spelet säger jag bara!

Resten av dagen tänker jag plugga och avsluta med en promenad eller löprunda tillsammans med Bus. Vänta på samtal från Spermy om hur hennes uppvisning gick ;)

4 kommentarer:

  1. Härlig bild! Saqknar dig! Kram K

    SvaraRadera
  2. Nae shit va gryma vi är, säger bara det!
    Kan meddela att jag inte kunde vara med på själva uppvisningen, efter luciat fick pappa typ en attack, hans kärl till hjärtat hade täppts igen och ja.. ambulans och grejer kom. Skönt att det inte blev in infarkt bara!
    :*

    SvaraRadera
  3. Men oj! Du bringar inte alltid tur du! Men gillar dig ändå :D

    SvaraRadera