torsdag 16 december 2010

Bus av busan

Bilen färdig packad med alla saker till hundarna och deras madrasser. Bara jag och mina saker + hundarna som fattas sen är allt klart! Måste erkänna att jag inte är helt kaxig över att köra själv så långt... men med lite musik så löser de sig nog.
Blev ingen klass eller naglar i Skara eftersom de va snöstorm där. Skönt att slippa köra i det men nu kommer kvällen aldrig ta SLUT. Vill ha fredag nu! Tror jag ska ta och börja med min tavelvägg, alla kort är ju klara så de är bara att bestämma sig hur man vill ha dom.. -kommer aldrig gå! Eller så sätter jag på en film istället! (: 

Jag tagit pinnen?!?! ne!
Busan har i alla fall fått springa av sig ordentligt så samvetet är på den bättre sidan. Förutom att springa har hon tagit alla vedpinnar i farfars vedkorg och placerat ut dom fint i hela trädgården! Kom på henne, men hon påstod att hon bara smakade på den hon hade och att de va Nero som sprungit iväg med alla ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar