onsdag 15 december 2010

ändrade planer

Äntligen är det snart fredag och jag får börja rulla mot Stockholm! Mamma och pappa har precis varit och hämtat burarna till Stockholm och jag får erkänna det... Busan får inte plats! :( Himlans otur, hade varit så mysigt att ha med henne! menmen går ju inte direkt att töja ut bilen, sorgligt men sant!

Vill ha med min bus!
Matteprovet idag var en mardröm! Ibland känns det verkligen som om lärare gör prov där man är dömd att misslyckas. Tror dom gillar att sitta och titta medans eleverna sliter av sig håret efter första talet... Så sjuk elakt! Så det var bara att åka hem med världens huvudvärk och sämsta självförtroendet och börja jobba på fysiken ist. Min hjärna är verkligen bara en gegga av okunskap just nu, ingenting som hamnar där det ska. Har varvat plugget med packning och planering.. tyvärr sprack ju den nu då min älskling inte kan åka med :(

I morgon ska naglarna fixas, mat hämtas och klass hållas! Sen är jag redo för STOCKHOLM! Gissa om jag längtar, Lydnads tävling, massa fina hundar och min Emilly! sitter fortfarande och drömmer om min valp.. Finns många fina kombinationer i vår..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar