måndag 13 december 2010

deltidstjänst?

Söker en driven tjej som är sugen på att ha en deltidstjänst som Astrid Matilda Karolina Edblom. Tjänsten innebär att du har ett sönderbombat schema, en del pluggande och hundträning, samt stressade tider. Är du intresserad är är du vänlig att kontakta mig på matildaedblom@hotmail.com

Frustration!

Orkar inte känna mig stressad, även om de är mycket som ska in på få dagar. Hatar känslan av stress! Får verkligen försöka lägga upp en bra planering så jag får ihop allt! Ikväll blir de Mary Kay sen lite plugg. Morgondagen kommer helt gå i pluggandets anda, surt men ett måste om jag ska få allt att gå ihop. Skulle behöva gå på en MMA lektion och bli sönderslagen. Har lite för mycket frustration som ligger  och kokar inuti!

Nehe nu har jag missat flera minuter av studerande och snart ska jag åka! Underbart att ha så lite tid till allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar