torsdag 2 december 2010

Shopping

Har inte varit på långa vägar så dumdristig som igår! Suttit fint i skolan och jobbat.. Hämtat balpapper och käkat lunch med Carro på IKEA, eller hon käka jag tog en chokladboll ;)

Mmmm!
Gick och kika i lite affärer och insåg att de finns rätt mycket som skulle kunna få följa med mig hem utan problem. Började leta efter kläder till jul och nyår med men utan större framgång. Får ta de en annan dag, samtidigt som några av de inspanade sakerna också får följa med! Sen några omgångar bowling på Wii, sparsamt med framgång på det idag... Fick en vinst i alla fall! Fick en "trevlig" tant bredvid mig på tåget hem som inte hade så mycket positivt att dela med sig, chefen va snurrig, de va kallt, hennes väninna hade missat deras lunch osv.. Satt snälla och lyssnade samtidigt som Rihannas nya album rullade i andra örat. Va gör man inte för en tant en torsdagskväll ;) småsprang hem för att vara så lite som möjligt ute i kylan och möttes i brevlådan av en brukshunden tidning och massa kort som jag skickat efter så nu ska de handlas ramar och spikas :)

Nehe nu ska jag ladda inför en go sömn. Har visst en sotare som ska hit vid 8 och gissa vem som ska stå för bemötandet? Yesbox, Matilda... de va min sovmorgon de. Kan ju hoppas att den tidiga uppgången leder till lite plugg ;)

Tjingeling vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar