söndag 5 december 2010

samvete

Vår fina bok som fylls i på tok för sällan just nu.. :(
Har dåligt samvete över min hund. Hon har inte fått så mycket tid alls de senaste dagarna... Kan tyvärr inte göra så mycket åt det då skolarbetena går upp över öronen på mig just nu. Hon får desto mer tid när jullovet kommer, ska ringa och boka lite tider i ridhus så vi kommer igång med lydnaden ordentligt eftersom de vägrar sluta snöa och de ställen det går att köra på är hala som nygjord is. Är inte så sugen på skador nu så därför har vi avstått från sådana galenskaper.

Det som ligger närmast i hund äventyr just nu är Stora Stockholm och där ska ju lilla Zo ställas så den helgen ryker för Mikkis del då jag inte vill dra kärran upp och bilen är för liten för två hundar. Men sen kör vi fullt ös medvetslös! Ska bara lyckas trycka in julafton, nyår och min födelsedag med... men de är en världslig sak ;) Har förhoppningsvis med mig lite saker tillbaka från storstaden till henne, som plåster på såren. 

Nehe nu ska jag fortsätta mitt studerande. Har betat av en psykologi uppgift, en svenska uppsatts så nu är det kemi och matte kvar! Awesome!Kommer ha grått hår innan jag fyller 20...  Av någon konstig anledning går det alltid bäst att plugga på söndagar. Vet inte om de är insikten i att måndagen är lite väl nära eller vad det är...! 

4 kommentarer:

  1. Ni kan säkerligen vila er i form, det tänkte jag gör med eliten... Hoppas att han lär sig momenten genom att kolla på youtube klipp.. :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tror jag ska köra på det med ;) Mycket varmare om fötterna!
    Maraton i Youtube vintern igenom! :D

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vi kan ju språkas lite och dela med oss av tips på klipp ;)

    Ta hand om dig tjejen!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Låter kanoners du! tror man får idétorka efter några 100 filmer ;)

    Du med!
    Kram

    SvaraRadera