onsdag 29 december 2010

Skrotat klickern

Tror mina ögon ska explodera snart, svider så in i! Blir alltid så när jag går på bio, tar max 30 min sen rinner de och svider.. Har alltså varit på bio med familj + kusinerna, narnia, prins Caspian och skeppet gryningen.. Sjukt seg måste jag erkänna, mycket sämre än jag trodde. Så nu är ögonen helt paj!
Hon växer i mina ögon.. på många sätt! 

Har haft full rulle hela dagen, hälsat på Jessica och pratat en långt stund. Fick till och med i mig en kopp kaffe, de ni! Sjukt mysigt i vilket fall. Rullade vidare för lite leverans på produkter och för att kämpa i skidspåren. Bestämt mig för att lära mig skate.. Tur jag inte träffade en människa första varvet! GALET vad arg jag var, jag fixar inte att inte kunna saker. Ger mig inte förens jag kan och idag tog de 1,25 km sen rullade de på och efter 3,75 fick de räcka. Inte den snyggaste stilen och tekniken kanske men de gick framåt och jag stod upp. Så med ett leende på läpparna styrde jag vidare mot ICA för att hämta ut ett paket och sen till farfar.
Började träna ringträning med Zo, tänkte jag skulle klicka in de men insåg rätt snart att de bara var att skrota klickern då mitt "BRA!" gav 400% mer effekt än klicker.. har alltid varit tvärt om! Klagar inte, de är ett sjukt framsteg för oss som team (: så efter lite diskussioner och förklaringar går hon så fint så. Inte super långt men 25-30 meter i full längd och med full tyngd i halsbandet. Tänk vad man kan göra med lite inspiration från andra ;)

I morgon blir de nog åter en tur i skidspåren, ett lydnadspass för Mikki och "Lindrag" för Zo. Sen är de tänkt att jag och Carro ska rulla mot Falöping! 

Nehe ska upp och trycka i mig skinkmackor nu! Finns inget godare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar