måndag 13 december 2010

Måndagar...

Måndagar suger verkligen! Alltid lika trött, sliten och omotiverad... I alla fall farm till klockan 6 då det är Mary Kay. Inte för att jag är säker på om jag kommer hinna gå på det idag då jag har upp över övonen med plugg! Så förmodligen kommer jag att sitta med näsa i en skolbok och en kopp te ikväll..

Bjuder på lite bilder på andra som är trötta..!



Fattar att lärare vill ha lite klart innan jul, men alvarligt. ALLT PÅ EN GÅNG!?! Ska bli så skönt att åka upp till Stockholm och Emilly, även om de ite blir så länge som vi tänkt men ändå (: Känns som jag kommer vara rätt utpumpad när det är dags att åka dit!

Funderar på om jag ska slänga huvudet på bordet och sova lite innan nästa lektion, psykologin tog all energi som fanns. Ändå är de inget kul ämne... hmmm! Kan berott på att jag fick sitta och koncentrera mig hela lektionen på att INTE somna. ;) Sen är det bara att bita ihop och arbeta på. Saknar min Bus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar