måndag 27 december 2010

Nakenfilmer

Dragit på mig en grym förkylning.. Känns grymt inspirationsgivande med tanke på att jag är laddad för att lära mig åka skidor och de går ju skit bra när man inte kan andas?!? Jag är inte psykiskt stark för att vara förkyld och inte få ha damp utan att dö av syrebrist.. Så idag blev de en runda med de tre runt sjön, fick många uppmuntrande kommentarer om att jag hade så fina hundar som inte drar och som lyssnar på mina viskningar... snor gänget från Stockholms komentar, "Hur svårt kan de va?!" . Men alltid kul med folk som uppskattar att jag respekterar folk som är rädda för hundar och att de gillar väluppfostrade hundar. Fortsatte min dag i en klänning hos kusinen Wilma som fyllde år, skitungarna börjar bli stora. God mat och trevlig släkt är rätt mysigt ibland sen att titta på nakenfilmer från när jag var liten är en annan historia. Där snackar vi TJOCKA lår!



I morgon ska jag in till stan med kära Carro, byta längd på mina stavar och hjälpa henne titta på något. Hängde inte med på vad med de blir nog bra. Ska boka tid hos veterinären för Mikki också. Så de blir en fullbokad dag i morgon med. Känns som det kommer vara dags att börja skolan nästa gång jag vaknar, dagarna gå så fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar