torsdag 9 december 2010

Youtube

Tänker inte ens gå till en spegel för att se ur eländig jag ser ut, kan gissa mig till storleken på påsarna under mina ögon.. Men inget gnäll över de. Bjuder på mitt monster liknande utseende idag! Sitter och går igenom YouTube på filmer, allt från IPO till vallning! Man blir sjuk och galet taggad. Kan jag inte bara få vinna 300 miljoner så jag bara kan pyssla med hundar?


Måste dock snart slita mig för ska backa och bege mig uppåt mot Skara och Veronica. Ska bli så mysigt att träffa henne igen, va på tok för längesedan nu! Så snart börjar virrandet om vart alla saker är och när nervositeten slår in... vill inte veta ur de blir då... haha! Sen kan ju ni få garva åt att Matilda har kavaj och kjol på sig PLUS strumpbyxor och klackar... Inte precis de jag brukar hoppa runt i. Så de blir inga överdriva påhitt idag, hade nog inte orkat de ändå men skönt att ha dagen planerad.


I morgon är de Mikkis dag! Ska köra ett ordentligt lydnadspass som jag suttit och klurat på några dagar nu. Tror de kan bli riktigt bra faktiskt, om inte tar vi till plan B (som för tillfället inte exciterar..) men innan jag drar igång henne så tänker jag ta mig en välförtjänt sovmorgon och se till att bli FRISK från topp till tå! Hatar att vara på 45 % de funkar en dag eller två men inte mer.. Jag behöver mina 110! Men har helgen på mig och i morgon blir de IDOL final!

Nu ska jag fortsätta dregla över filmer på Youtube.. Vart är min valp?!?!

2 kommentarer:

  1. Visst är det gryyyyymt coolt!!? Tänk att få lägga in ett VP framför namnet ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Kan inte sluta titta! ;) De skulle vara GRYMT!
    Tror dock du plockar de före mig ;)

    Kram

    SvaraRadera