måndag 6 december 2010

Fel kalender

damp innan jag och pappa åkte och handlade....
Så var denna dag också slut, kan inte fatta vart tiden tar vägen... ena stunden är jag där, sen där osv.. Någon som har en klocka som gör att världen stannar upp?!? betalar bra! Har precis tryckt i mig en tallrik med keso, avokado och klementin, de ni! riktigt gott och mättande.

Skulle hämtat ut en kalender som jag gjort från fuji direkt. öppnar glatt paketet och plockar upp kalendern och inser att jag fått FEL!?! Så någonstans i Sverigt sitter en lycklig skit med världens finaste kalender. Känns toppen.. Så i morgon ska jag ringa och fråga Fuji hur de kan få gå till så....

Resten av kvällen har jag suttit på Mary kay afton och fått se trenderna i make-up till vintern. Riktigt kul måste jag säga, även om jag inte gillar läppstift.. skit fint på andra men inte på mig. Hade med kära Lollo som fick sitta modell, trodde hon skulle ha ihjäl mig ett tag men efter att fått se sig själv i spegeln va de mer tack.. Blev att jag följde med henne hem för att ta igen lite tid, eftersom vi inte setts på lääänge!

Kvällens snyggaste make! 

Som ni fattar har Mikki inte ens fått se skymten av sin mamma idag, samvetet är i botten. Tack och lov har jag en supersnäll pappa som tagit henne på långpromenad. Men i morgon är jag ledig och då SKA jag ut och löpa med henne i lina, finns inget annat!


Så god natt mina vänner! i morgon är dagen då jag inte kommer hinna andas, lovely!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar