tisdag 28 december 2010

Rea

De rosa brallorna är på och snart ligger jag och jäser i Carros soffa framför någon film.
Carro och jag bestämde oss igår för att uppta fighten med alla jönköpingsbor på A6 idag och fight blev det. Så länge man höll sig en bit ifrån reaborden undkom man stryk. Tog över en timma på Ur och Penn innan Carro kunde prova ut sina silverringar. ÄLSKAR REA! Åkte förbi Teamsportia i Habo innan stan för att byta mina stavar, killen asgarvade åt mig när han såg hur trumpen jag blev över att mina stavar (som matchade skidorna skitbra) inte längre fanns utan jag var tvungen att ta ett par blåa och dessutom lägga till 200. Lovar att dom hade mina i något förråd han ville bara se mig tjurig! Men fick ge mig eftersom de är omöjligt att åka med för korta stavar....
Så med mig hem hade jag nya stavar, rosa sport BH, en skjorta och en tunika. SÅ ska inte klaga!



I morgon ska de åkas längdskidor och veterinären ska ringas + Thomas. Sen blir de en jäsarkväll till, älskar lov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar