torsdag 23 december 2010

God Jul!

Börjar landa i julstämningen nu! Slagit in de sista paketen och stoppat in dem under granen så nu är de bara att vänta tills i morgon då jag förhoppningsvis får några paket. -har slagit in tre till mig själv för säkerhets skull ;) Tagit en lååång promenad med hundarna med stopp vid ICA för att handla lite ben till hundarna inför i morgon.

Tänkte att jag skulle sätta mig i soffa med en film och trycka i mig en påse non stop nu och bara ta de lugnt!
I morgon ska de bli en långtur med hundarna och mycket snöpulsande för att få dom lite trötta. Ska vara hos mormor och morfar vid två så blir att kliva upp i god tid så man hinner kriga om dusch, hårtok och speglar.. ;)

Jag som inte kan få nog av att leta saker till hudarna hittade massa kul som jag numera också vill ha.. ;)

Sötaste grisen! 

bara ett måste ;)

Apport i gummi... den hamnar i kärran inom kort!
GOD JUL på er allihop! Hoppas ni får de mysigt! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar