söndag 23 januari 2011

De underbara med söndagar!

Kom precis på de mest underbara man kan göra en söndag! Jag har sovmorgon i morgon, wiihooo. Det innebär alltså att jag nu kan man fillura uppe liiite till, inte för att jag vet va de ska vara bra för men de känns grymt bra ;) Allt sitter i känslan! 


Sitter och funderar på de omöjliga... tre blir liite mycket kanske men de skulle nog gå. De skulle nog faktiskt göra de! haha längtar till den 5:e


Kanske dags att göra sig klar för kudden snart ändå.. ögonen är fett tunga! och jag kommer antagligen vakna med en GRYM träningsvärk i baksida lår... kanske benhinneinflammation med. Pulsen i dem talar inte för motsatsen. Tyvärr..!


Fokus på de viktiga! 
I morgon börjar min vecka "Följ verkligen dina måsten" innan du får göra det du VILL, annars går veckan aldrig ihop sig, tortyr!! -.- frågan är hur man kan definiera "måste" ;)  Räknas inte att fixa så man kan visa filmer som ett måste...?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar