söndag 30 januari 2011

Vurpa!

start! (: 

wiii! 

Går in för landning! 

Nöjd tjej! (bältet sitter lite högt med ska man ha plats med saker i fickan får man kompromissa ;) )
Så lycklig just nu, nöjd Matilda och nöjda hundar! Har blivit massa vändor på sjön, ingen aning om hur långt med de är en bunt kilometrar som sitter i våra ben nu. Som vanlig är Zo den bästa och hon verkligen älskar att dra, fina tjejen! Alla har fått dra i omgångar men Zo och Mikki är de bästa paret och de går sjukt fort när de är igång. Nero är för lat och vägrar börja galoppera utan travar hellre så stackars Zo får dra dubbelt upp och släpa på honom. Så han har sprungit lös för det mesta.  
Gjorde en sån galen vurpa så de fanns inte. Felskör och hundarna drog åt andra hållet så de blev en volt och en hård landning. Kläderna gick sönder in till skinnet så jag kan tänka mig hur blå och öm jag kommer vara i morgon. Men de är bara ställa sig upp och fortsätta! Provade även att koppla dem till sparken och wiiiihooo va kul det var. Men tror jag håller mig till skidorna (: 

Avslutade med en mysstund då Zo somnade i knät med huvudet på min axel! Så söt! Så nu kan jag med gott samvete sätta mig och plugga matte inför provet som kommer i veckan! 

Stay safe! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar