tisdag 18 januari 2011

Ny Kärlek!

Borde sitta med näsan djupt nere i böckerna men mitt huvud är inte i fas för det. Känner mig verkligen som en treåring som finner 40tusen anledningar till att man inte kan just nu ;) men har såååå mycket energi i kroppen samtidigt som jag är trött och har träningsvärk överallt. Tycker de är mycket roligare att busa  med katten jämfört med att räkna ut magnetiska flödestätheten inuti en platt spole!

Var sjukt opepp på skolan idag eftersom den innehöll tre timmars hål men den gick faktiskt snabbt. Räknade lite matte och kollade på fysiken innan skolkatalogen snodde min uppmärksamhet... bara råååkade sitta med den ett tag på hålet. Sprang ner till en butik bredvid skolan och kollade efter mönster till min balklänning efteråt. Tror jag har hittat ett jag gillar, lite ändringar här och där sen blir de nog bra.. kvar är ju bara det där med att sy, undrar om jag tagit mig vatten över huvudet men har ju mamma och mormor ;)

Skjutsade hem Samuel idag som kom och frågade om jag inte hade bilen vid stationen vilket jag inte hade men när de kom fram att han går hem (1mil) fick han följa med hem och jag tog en extra sväng med lilla blå. Skulle ändå till Ica och hämta ut ett paket från Mary Key. Måste bara säga att Samuel har världens mysigaste hund, en landseer -min nya kärlek! Så sjukt stor och valpig -10 månader så inte så konstigt... helt underbar!

charmtroll! 

Kvar att göra idag är att tvinga ner näsan i böckerna sen åka med linnea och filma henne när hon rider Miami. Hinner jag blir de en sväng till Carro efteråt!

Min fina! 

I morgon kommer BUS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar