torsdag 6 januari 2011

Träning

Har landat efter dagen och de kommer inte ta många sekunder från det att jag lägger huvudet på kudden tills det att jag sover som en stock! 

Igår var de ridhusträning i Tidaholm, Zo fick sitt första skyddspass och tja hon gör de hon ska och lite till! Finns mycket i den flickan. Nero fick också en match i ringen och han gjorde ett va sina bättre pass, är ju över 6 månader sen han gjorde någon ting så han bara äälskar att få träna nu. 

Idag skulle jag och Olivia åka längdskidor på ryfors. Packar in allt i bilen och åker dit men ALLA spår har snöat igen -.- Åker till kanggebo för att pröva lyckan där men de sket sig det med. Vi gjorde ett försök att hitta spåren men gav upp när vi stod med snö upp till knäna. Vi ska se om vi har bättre tur i morgon (: 
Resten av dagen spenderades i Lundsbrunn och Veronica och My, Ridhus även där och omg va snyggt och stort det var! Kommer nog bli en del träningar där. Har inget att klaga på hos någon av hundarna, de sköter sig sen är allt långt ifrån perfekt men vi tränar ju ;) Nero fick köra rutan, fjärr, apportering, fritt följ och sitt i grupp. Många moment kan han bara mamma som aldrig sätter ihop skiten! 

Tiden då han var mindre ;)
Nu ska jag krypa ihop under täcket och räkna timmarna tills min bästa vän Philip kommer och gör mina sista dagar på lovet grymma :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar