onsdag 19 januari 2011

Hyss!

Vet ni hur BRA jag mår just nu? Äntligen har själen fått lite ro eftersom min efterlängtade och grymt saknade Bus är hemma igen! min fiiiiiina! ♥ Så jag vet en Matilda som kommer träna i morgon men innan de ska det badas och klippas klor -undra hur många protester Bus kommer göra... måste träna mig med, ligger två pass efter Carro -.-

Vi två har så sjukt mycket hyss som jag vill kunna få in i vår, tror dock inte min tid kommer räcka till men vi ska börja träna lite så är vi en bit på vägen! Sen är de det där med att lära Bus nya saker... -ett projekt som enligt mig kan liknas med att bygga en 15miljoners vill för HAND! Funderar ibland på om jag enligt henne pratar japanska med tanke på vilka tolkningar hon gör av ord och kommandon.. får mig fina skratt stup i kvarten vilket är kul men de ger ingen större framgång på vår träning av momenten, tyvärr! Får verkligen bli ett i taget och planerar att ha lexikon i massor som backup ifall de skulle bli missförstånd!
Måste bli bättre på att filma med eftersom de ska med i projektet i skolan...
Bus från sin bästa sida! 


Mammas prins som blivit sååååå fin ♥ 


Ska bli skönt att krypa ner och somna riktigt lycklig idag! 

1 kommentar:

  1. Härligt,blir nog ingen träning denna vecka,men nästa...kör vi!!! kram K

    SvaraRadera