onsdag 12 januari 2011

Växa upp!

I am a question to the world

Tänk om jag kunde stannat...


Hatar verkligen att växa upp, varför kan man inte få förbli en femåring? Har i alla fall kammat hem ett bra schema där jag är ledig torsdagar och fredagar + sovmorgon måndagar och senaste dagen är 12.40 men de är så mycket annat som ska in i livet för att de ska gå runt. Tyvärr är de inte gratis att leva, framför allt inte som hundidiot...
Så nu blir de till att lägga upp våren ordentligt, kommer bli som en robot med strikta regler om vad som gäller varje dag, awesome! Men når jag mina mål på grund av det får det vara värt skiten.



Så kan ju redan nu säga att min garderob inte kommer bli speciellt förnyad till våren, vännerna kommer inte kunna se mig alla dagar men förhoppningsvis ska betygen och hunden vara desto bättre. Det är planen i alla fall! 




Hade i alla fall en grym födelsedag igår och tack ALLA för allt fint jag fick! Mycket gick åt rosa, eller rättare sagt ALLT! Har ett paket som inte har kommit -det bästa! längtar så jag kan spricka!!!! Kommer bli underbart när den kommer. Trycket i mig de sista godiset för i år, trodde jag skulle spricka där ett tag men de gick vägen. Fick däremot må välförtjänt illa så nu vill jag inte se en godisbit till - lite de som var meningen! De som fattades var min fina Bus! Det som skulle kunna vara de negativa är kommentaren jag fick av Olivia " Nästa år är du halvvägs till 40!" 


Får börja meditera för att hålla allt på plats... 
Nehe nu ska jag snart gå och lägga mig! I morgon blir de att träna på förmiddagen sen en sväng till Habo och Mary Kay lokalen efter det planerar jag att styra skutan mot Jönköping. 


over and out! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar