onsdag 26 januari 2011

nitlott!

Lägg märke till de tunga andetagen, vältränad -host! Säms kvalité med ;)

Brännande hals, skakande lår men en rid i kroppen. Känns skönt att komma in efter 5.5 km med Zo och Mikki i dubbellina, -10 grader känns bara i början och när man väl stannar ;) De som skulle vara tråkigt är att Zo faller in i passgång så fort jag släpper koncentrationen på henne och när man ska springa, andas och inte halka så blir det inte så mycket kvar till fokus på henne. Så får ta henne vis sidan av och lära in att de är TRAV och galopp som gäller när selen är på!

Annars har de inte varit någon revolutionerande dag. Hemsk lektion på fysiken, 25 min för EN uppgift -.- sen massa matte på de, grillade hjärna 2.0! Gick på nitlotten och bytte ut min mini keso mot keso med ananas och passion.. trodde helt ärligt jag skulle spy. Så lätt slänger man bort 16.95 kr ;) Gick inte äta för fem öre! Sen har de pluggats psykologi -snart klar och lite annat. Nu är det bara kvällsmat och dusch kvar sen blir de sova! Har inte planerat att stressa upp ur sängen i morgon, har ju trots allt helg nu! -måste bara hinna städa rummet innan mamma kommer hem och stryper mig... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar