måndag 3 januari 2011

ROSA

Rosa mössa, rosa sport- BH, rosa underställ, rosa sockar, rosa andralager tröja, rosa trosor, rosa halsband på hunden.... Som om jag skulle gilla rosa?!? Hade slängt på mig skidkläderna för att åka längd i Habo med Mikki, men så mycket åka blev de inte. Spåren var totalt värdelösa då nyårsvädret lags grenar och barr överallt... Så fick bara bli ett varv sen lite bus i snöhögarna istället. Tråkigt att de inte finns skejting spår där... De förstör alltihop, men man kan inte få allt här i världen! Måste börja träna lite med Mikki igen hon är inte helt bekväm med mig på skidor - Kan förstå henne!

Bästa lotion som finns, av många anledningar ;)


Till ansiktet :)


För att raka benen med perfektion och lenhet ;)
Klev precis ut ur duschen och idag har jag pysslat om mig lite extra så nyrakade ben och insmord för att bli len och mjuk igen. Tror inte det är bara jag som blir som ett sandpappaer på vintern ;) Så nu är jag len som en barnrumpa! (: Tänkte mysa lite framför en film nu innan det blir att åka till nyhemshallen för lite innebandy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar