söndag 16 januari 2011

pump!

Mår riktigt bra just nu! Helt slut i kroppen och livet känns som om de rullar på helt okey just nu.

Började dagen med att bestämma mig för att pröva lilla tjejen med skidor. Tänkte egentligen se om de finns något som kan rubba hennes stabilitet, typ en skida eller två i rumpan.. ;) Så lastade in skidor med tillbehör + den fiiiina selen, bältet och linan i belen och styrde skiten mot Habo -ska klaga till Mullsjö om spår för oss nördar! Gick en uppvärmningsrunda med henne och sen satte vi på oss allt och ställde upp för start. Gav kommandot start -Jo tjena att hon skulle fatta och hamnade på mage då hon drog allt va hon hade vilket jag INTE riktigt planerat. Kollade så ingen sett mig, 10 ansikten hade liiite för stora smile för att ha missat de hela..... Gjorde ett försök till att se oberörd ut -roade nog skaran än mer.. Sen bar de av och lillan sprang och sprang och sprang lite till. Helt klart en sak hon gillar, tar i något idiotiskt med bakbenen i backarna! Blev totalt 4,5 km då spåren inte va de bästa och jag ville inte överanstränga henne! Avslutade med en nervarvning på parkeringen och stretching innan vi åkte hem.

Hann komma hem och sjunka ihop i en stol innan brorsan kom och lyckades övertala mig att följa med på gymmet... Satte mig på cykeln och tömde de sista ur benen, de brände i dom innan jag var klar. Sen blev de ett latpass för brösten, fanns inte så mycket energi kvar. Så nu är jag totalnöjd i kroppen, kommer ha go träningsvärk i morgon de är ett som är säkert!

Sökte även ett extrajobb för att kunna ha råd med hundarna i vår. Håller tummar och tår för att jag får det!

Nu sängen och skön musik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar