måndag 10 januari 2011

Farväl!

Säger farväl till tiden som artonåring! 
Sista dagen som 18- åring blev inte långsam den saken är klar!
Kaos i skolan och på vägen hem ringer farfar och säger att Nero har varit borta i tre timmar. TRO mig att man hinner tänka många tankar kort tid då! Eftersom jag vet att den hunden inte är speciellt förtjust i att lämna hemmet så blev min första tanke att någon tagit honom. Sprang in och bytte om, ringde Lollo och Malivina för att få lite hjälp sen bar de iväg och i detta hala väder va de inte så kul.
Kom till farfar och började tänka ordentligt på vart han brukar gå... Sen slår de mig Mikkis hundgård! Den är ju för tillfället tom och står öppen går dit och ser att snön från båda taken rasat ner så där kan han ju inte vara... eller?!? Öppnar dörren och gissa vem som sitter på hyllplanet och ser helt förstörd ut, jo min PRINS!
Han har alltså gått in, löptik.. och sen har snön rasat ner och stängt luckan så han har inte kunnat ta sig ut.. Lilla skiten blev i alla fall överlycklig över att få komma ut, fyra timmar ensam och inlåst är inte kul! Han är numer ÄNNU mer mammas gris, de är sådana här dagar man inser hur mycket man älskar dom!

Resten av dagen spenderades tillsammans med Mary Kay tjejerna. Mys, nyttig information, kaffe läcka och sminkning. Jessica blev mitt offer och ja... De har sett värre ut! Fick även en födelsedagspresent i form av en rosa rattuff och tillhörande saker till bältet, PIMP MY RIDE!  Så nu blir den bilen komplett och hanar i mitt rosa hav av saker!

Men nu är de 10 minuter kvar på min tid som artonåring! Snart 19 och tja trots en del skräck ska de bli intressant att se vad den åldern kan ge!

Mammas gris! <3


Stay safe!

4 kommentarer: