måndag 24 januari 2011

Handboll

från tårna! 
Ganska häftig dag idag med mycket på schemat så nu känns min hjärna som en tvättsvamp med på tog för mycket vatten i...

Skolan gick att överleva idag, svenskan är som den alltid brukar vara och psykologi läraren lurade oss så det bara small om det! Sa att vi skulle ner ord vi önskade få hör från andra om oss själva. Listorna var lååånga och grymt egoistiska, sen var de visst så att vi skulle läsa upp det i form av " Jag Matilda Edblom är...", men alla hade en go energi efteråt! Fick även snacka med det Isländska handbolls landslaget som var på besök i stan, trevliga killar det där! Hann inte mycket mer än hem, skriva nån rad på psykologin innan jag skulle till Habo och Mary Kay och mycket mer har jag inte gjort... Pappa har varit snäll och tagit Mikki åt mig idag.

I morgon blir det ridhusträning inför kommande äventyr tillsammans med Veronica och My. Chansar på att jag har en hund som antingen kommer köpa ALLT men göra de i 130km/h eller så ska hon diskutera ALLT... Hoppas på de första för då är de "bara" dra i bromsen.. De sista blir lite knivigare.  Allt går, de ena blir bara lite lättare än de andra... ;)

Snart dags att dra täcket över huvudet och ladda inför i morgon. Vill gå ut på plan med en riktigt go inställning och en fin energi. Det känns som om de kan bli sååå bra då, är verkligen laddad från tårna! Måste ta tag i konditionen på henne med nu när jag inte kunnat utnyttja snön fullt ut på henne! Men de får vi spara till en annan dag ;) Måste ju se Handbollen med Sverige- Danmark GÅR bara inte missa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar