måndag 17 januari 2011

OnePiece

Har hoppat in i min OnePiece och känner att ron kommer tillbaka i kroppen, min nya drog! Pappa garvar varje gång han ser mig och kallar mig "jättebebis" -vilket har sin förklaring. Träffade Carro lördags och hon lovade att inte garva men la sig lik förbaskat dubbelvikt när hon såg mig... menmen jag ÄLSKAR den i alla fall!

Jättebebis!  
Sitter och lägger upp träningsschema för hundarna samtidigt som jag klurar på psykologins frågor, mattens regler och fysikens formler. Ska snart rikta in mig på en sak i taget men de får vänta liiite till. Har äntligen fått längtan efter att ta studenten, ska bli helt underbart faktiskt. Har såååå många planer, inte för att jag tror att så många kommer bli av men de ger mig lite energi och syre just nu! tänk er en trefärgad <3

Nehe få klart de här sketna schemat så man kan börja med lite idiotisk matte!

Stay safe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar