onsdag 8 februari 2012

dagens drag men lite drag i..

Blev ett pass på skidorna för mig och Zo idag och ojoj va kass ajg är på skidor.. Att spåren var halvdåliga var ju inte direkt till någon hjälp heller. Men runt kom vi även om det till 99% berodde på lilla Zo som fick dra på mig igen.

Upptäkte även att hon vill springa enbart på vänsterkanten.. och de är givetvis där som de klassiska spåren är lagda. Så nån som har tips på hur jag ska få henne mer i mitten/åt höger? de hjälpte inte att korrigera henne..



Så skidskola för mig innan vi åker ut igen! Bambistilen känns inte som en stil som passar mig, haha!


Hemma igen skulle damens öron rengöras och fixas. Äntligen har vi fått något vettigt för hennes stackars öron! I alla fall så hade jag en burk med godis med mig in och kunde inte hålla mig från att träna lite fjärr. Roligt roligt! En karriär som lydnadshund är nog inte omöjligt ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar