måndag 13 februari 2012

Den rosa tröjan..som faktiskt är grå!

Haft en riktigt bra dag idag även om jag jobbat från 10.00-20.30. Först träning med seniorerna och jag måste säga att jag inte klagar på att få gå runt med "instruktör" tryckt på ryggen. Dom äldre har massa intressanta livshistorier man får höra ;)
Har ju som ni säkert fattat gått och väntat på ett paket. Ett paket som kom idag [tack Carro för att du ställer upp och inte skickar mig till mentalsjukhuset!]. Min TEAM tröja, snygg blev den också även om jag hade velat ha texterna på armarna lite större.. Måste fixa en åt syrran med och lite annat roligt omkring allt. Detta va i alla fall en bit på vägen! åhh den är verkligen snygg!


Avslutade dagen med en löptur på 5km.. och efter tre kilometer trodde jag jag skulle gå av. Nog för att jag och mina benhinnor aldrig varit BFFs men idag. Helt ärligt, trodde inte ett par ben kunde görs så ont! Var på väg att stanna innan de slog mig att jag då skulle vara tvungen att gå hem svettig och i minusgrader. Det skulle definitivt ta längre tid än om jag bet ihop och fortsatte. Så tempot höjdes och käkarna bets ihop. Måste erkänna att de va ovant att springa utan hund men helt klart nyttigt! Inhandling av nya löparskor nästa men först lite sömn innan vi besöker sjukhuset i morgon!


3 kommentarer:

  1. än så länge är inte dagen kommen i alla fall haha. ne men gillar mitt damp så klart jag ställer upp ;)

    SvaraRadera