fredag 17 februari 2012

Pulkaåkning genom Mullsjö

Vaknade av att de var klarblå himmel utanför fönstret. UNDERBART! något som var mindre underbart var att se informationen om att Samson opererats.. Fy! De knyter sig alltid lite i magen när man läser något sånt och man hoppas allt man orkar för att de ska gå vägen. Har ju själv haft en hund som fick de men som jag inte fick tillbaka.. Kämpa Samson och vi tänker på dig Jeanette OCH Samson!

Gick upp till farfar för att hämta hundarna. Hade tänkt ta med dom för att gå och handla, de slutade med att jag åkte i världens fart i en pulka hela vägen till affären. GALET kul! Väl inne i affären kom jag på att jag glömt inköpslistan så de blev bara saker till djuren. Pruttbullar, morötter och tjurmuskler. SEn gick de lika fort hem! Hälften av folket jag mötte tyckte jag var dum i huvudet [kan hålla med dom på den fronten] och andra halvan tyckte de va häftigt, den biten höll Zo med till 100%. 

notera den manliga stilen.. 




Har tydligen fått tillökning i familjen med. Farfar har nämligen bestämt sig för att köpa den lilla långhårsdamen som nu heter Rivha. Ska inte klaga då hon är fruktansvärt söt men i min värld så skulle nästa hund vara en annan typ. Ah well nu blir ed att ladda för ytterligare en klass på SSM. Rock n Roll!



2 kommentarer:

  1. pulka åkning med hund är klart underskattat. tog grabbens pulka en kväll o åkte 4km, skit kul.
    med två jyckar borde man få bra flyt, ny tävlingsgren?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi får se till att de blir en ny gren! Sjukt kul! :D

      Radera