onsdag 15 februari 2012

den där gårdagen..

var ju ganska fullspäckad fast å andra sidan inte så romantisk. Vaknade halvt chockad vid 8 då jag visste att tåget in till Jönköping gick 08.50 och va inne tio över nio, vilket betydde att de skulle bli stressigt att hinna till kirurgen. Pappa hade däremot räknat med att jag skulle vara vilsen och lämnat bilen hemma. Tackar för det!

Konstaterade att jag är gammal nog att behöva betala för att roa en läkare som får skära i mig. Fast jag tycker de hela är rätt roande jag med så de va inte enbart med sura känslor jag tryckte ner kortet och betalade. Fick tyvärr inte titta på de hela men far min var duktig på att dokumentera, de som gjorde ondast var nog när de tryckte in bedövningen, sen va de hela så fridfullt tills bedövningen släppte och jag var smått illamående då smärtan från hålet i ryggen inte sparade på något.. Fick kommentaren av kirurgen "Kul att man har en patient som förstår att jag tycker de här är kul och till och med är lite avis på att jag får göra det..!" och nog gjorde jag de alltid.





Tog en shoppingrunda efteråt i väntan på att åka och hjälpa lite kompisar med deras lydnadsträning. Riktigt bra träning av dem, riktigt bra! Då är de roligt att vara med och titta! Klockan hade inte tickat så mycket som jag tänkt när vi var klara så för att fördriva ytterligare lite mer tid tog jag en ny shoppingrunda innan de blev thaimiddag och bio med föräldrarna. Fina grejer det! Så när man tänker efter var min dag inte så dålig trots allt!

Nu städning innan hundarna ska få sina försenade ben från igår! Sen vidare till jobbet..

Simma lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar