torsdag 16 februari 2012

Latmask ut i svanstippen...

Nytt upplägg för nya resultat. Synd att de inte är så enkelt som de låter, är något förresten så enkelt som de låter? Jag tillhör ju de få människor som lyckats rita snett trots att jag hade en vinkelhake till hjälp... I vilket fall så träffade jag ju min PT idag innan lunch. Invägning och redovisning av mängden fett/muskler/vatten i kroppen.  Statistiken var inte riktigt vad jag hade hoppats på men den var godtagbar. Pratade lite om vad mina mål var och sen hur vi ska ta mig dit. Resultatet blev ett träningsschema och en inbokad träff nästa vecka för att strukturera upp min kost. Så när ryggen är redo kommer mina dagar se ut som följande.

Måndag: Styrka
Tisdag: Kondition, distans
Onsdag: VILA
Torsdag: Styrka
Fredag: Intervall
Lördag: VILA
Söndag: Kondition, distans 

Ser faktiskt fram emot starten sen får vi se hur de går. Det är ju en början i alla fall! Tror de blir en löprunda på söndag för att se hur ont de gör när armarna kommer i rörelse. Just nu kliar stygnen nått fruktansvärt och kliar man för det bara mer ont.. grr! 

I morgon blir de jobb på konsum 15-22.15. Ska försöka hinna träna vilddjuren lite innan. Heffas fjärr idag var en riktig motivationsboost. Även om han är lite lat, älskar att han i mitten av filmen sätter sig på skinkan och suckar. Filmade även omgång två där jag tappar en godis på backen innan vi börjar, han tittar på den HELA tiden men han kalkylrar även att han måste flytta baktassarna för att nå den så han låter bli ;) latmask ut i svanstippen är vad han är och duktig! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar