måndag 20 februari 2012

Debut

Måndagar som dessa måste man bara älska!
Få börja med lite sovmorgon, titta ut och se en klarblå himel. Traska upp till köket och äta en grymt god frukost för att sen göra sig redo att möta de fina vädret. Det kallar jag en bra start på dagen!

Har suttit och försökt strukturera upp min och Zoselis vår/sommar. Som de ser ut nu:
Utställning 31a mars i Halmstad
Debut i Lydnaden i april
Dragläger i maj + föreläsning

resten är rätt oklart. Planen är ju att lyckas fixa en barmarkstävling, BH-prov och en IPO I.. börja träna ordentligt snart kansek ;) Hade velat starta henne tidigare i Lkl men de finns inga tävlingar nära och jag är inte superpigg på att åka flera mil för en lkl 1. Men de ger sig!


I vilket fall testade jag hela programet rent av idag och det enda jag är lite missnöjd med är att hon förväntar sig kommandon lite tidigt. Hon har redan lyckats klura ut vad som ska hända och vill ta eget beslut. Lite roligt eftersom vi inte tränat moment [bortsett från igår] på flera månader. Så nytt upplägg kring lydnaden så ska de nog bli bra. Taggade till extra idag med filmerna jag la upp tidigare och laddade även ner lydnadsappen. Älskar den!

Snart dags att hälsa på srotet ute igymmet igen efter lite vila. Blir en lugn start för att se vad rygg och sår säger om det! I morgon blir de att jobba dubbelt så totalt blir de jobb 09.00-20.30...

Stay safe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar