fredag 10 februari 2012

Full rulle!


Börjar få grymma aningar om vilken terroriserade träningsvärk jag kommer vakna med i lår och rumpa i morgon.. De gör redan ont och dag två är ju den värsta men förhoppningsvis får jag lite fastare rumpa på köpet vilket gör att de är värt de ;)

Haft en grymt bra dag, är fulladdad med härlig energi och jag har bockat av många punkter från min "måste göras" lista. Awesome!
Besökt banken och fixat nytt kort [lyckades ju knäcka mitt i Aussieland], städat och rensat min garderob och därmed packat upp och tvättat allt från huset, betalat räkningar, jobbat, tränat och pratat med dragansvarige på Mullsjö BHK igen. Som de ser ut nu så kan jag eventuellt få tillgång till spåren här vilket vore GULD men de är fortfarande en pågående diskussion så håll tummarna för att jag och Zo ska få åka utan att få skäll!
Prinsessan! 

Passade på att köra lite lydnad med Heffa när jag var uppe för att fixa Zos öron och hämta farfars bil [tur han är snäll och lånar ut den hela tiden..]. Det slog mig nämligen att jag gjort ALLT förutom det jag ska ha gjort med lilleman. Jag har kastat undan etologin, hade Jeanette sett mina senaste träningar hade jag förmodligen får en karatespark! och de är tack vare henne och detta inlägg som jag kom på det... Jag har en Qwarre fast utan de vallande egenskaperna. Så med en 180 graders snurr på träningen fick jag en 360 graders ändring på min hund och de är fint resultat. Han va en riktig mammas gris idag.

min känsliga lilla tönt! :D

Som grädden på moset har jag skickat iväg ett spännande mail till ett stort företag, fick härlig respons på det så snart kan jag vara älskar eller hatad av en viss tjej ;) haha! Älskar att vara busig!
Nu film sen SÄNGEN!

2 kommentarer: