tisdag 28 februari 2012

Rappa Rappi

Ska försöka förklara så kortfattat jag kan. Vi har haft två gudomliga valpar hemma från Hagadahl på miljöträning ett tag, har haft med valparna att göra sen födseln och har alltid haft en favorit bland dem. Denna lilla favorit är inte någon av de två vi haft hemma då hon skulle till Belgien När farfar [och jag]  bestämt att köpa den ena av gullungarna som vi hade hemma så ringde Jessica mig och sa att min favorit inte skulle till Belgien längre och undrade om ville bara säga de så jag hade möjligheten att välja och de var ju givet att favoriten skulle komma hem till oss.

Så trotsade sjukdomen idag för att åka och hämta henne, Lilla Rappi. Så har haft en riktig solstråle som sällskap under tillfrisknandet idag. Det bästa har ju varit att hon sover mycket vilket jag också gjort hela dagen. Mitt på dagen passade vi på att träna och lilltjejen kan för dagen sitt, ligg och give me five. Befäst är det ju inte på långa vägar men alltid kul när dom fattar fort!

Så säg hej till familjens långhår Rappi :)






2 kommentarer: