måndag 27 februari 2012

en sjuk dag

bokstavlig talat.. Vaknade med feber och en huvudvärk från mörkare platser. Pallrade mig upp och tvingade i mig lite frukost i hopp om att de skulle bli lite bättre. Inget hände. Att gå till jobbet sen var kanske inte de jag var mest laddad för men att ha seniorträningen är roligt så med pratglada seniorer kändes det lite bättre. Tills kaffekokaren kokade över och jag på nolltid hade kaffesump i HELA receptionen. Snyggt !
Tanken var att jag skulle jobbat dubbelt vilket de inte fanns en chans att jag skulle orka utan när Beika kom och avlöste mig blev de raka vägen hem till soffan och filten [med undantag för att jag hyrde en film på konsum på vägen hem].

Linnea ringde senare på eftermiddagen och frågade om jag kunde följa med en snabbis till stan för att hjälpa henne på Charlies med att lämna in lite hästsaker. Visst, med lite alvedon och annat i kroppen så överlever man en timma och lite frisk luft skadar inte. Passade på att köpa lite ben till djuren och ett halsband till lilltjejen, hittade även ett par skålar i limegrönt, skitcoola!







Nu sängen och täcket över huvudet. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar