söndag 5 februari 2012

nerkörda pojkar

Igår kväll hade jag det hysteriskt roligt! Var på väg hem från jobbet och en bit in på skogsvägen ser jag två bilar i diket, en ligger en bra bit ner och den andra har lyckats hålla delar av bilen kvar på vägen. Ser killarnas lycka då king caben blir synlig [bilen ägarna till huset har och som jag lånar] stannar och hoppar ur. Ni skulle sett killarnas miner när en tjej i rosa mössa och tröja kommer ur. Roligt, sjukt roligt!
Roligare blev de när jag slängde till dom bogseringslinan, sa åt dom att starta motorerna och de nån minut senare var uppe ur diket. Att lyssna på hur fyrhjulsdriften och liknande ställs in kan komma tillnytta när man mins anar de ;) Detta lilla räddningsuppdrag made my day!


I morgon väntas dubbla arbetspass, först Sportlife sen inskolning på posten. Vill till att spara så mycket man kan nu till september. LÄNGTAR! Längtar även efter ett paket som jag hoppas trillar ner i min brevlåda i morgon! Nått jag inte längtar till är träningen efter jobbet. Vet inte riktigt hur jag ska orka... har en brutal träningsvärk i mina ben sen igår. Hatar hopprep!
Ahh well de löser sig då det är dax.

2 kommentarer: