tisdag 8 mars 2011

75 % borta

ett av de scheman jag gjort
Sitter och väntar på att Tove ska sluta jobbet så vi kan gå och träna och jag kan inhandla mitt kort på Sportlife. Eftersom 50 % av min klass (två personer) är iväg i Schweiz - hur kan man få ha ett sånt namn går ju inte stava!?! och 25 % ville gå tidigare så hade vi bara en lektion idag där vi gick igenom allt inför veckan så tekniskt sett så är jag ledig i morgon och inga mer lektioner idag. Tror jag kommer spåra lite i morgon om de är fint väder, snön är ju borta på vissa fält, lycka! Men idag får jag sitta kvar eftersom jag lovade Tove. Har iaf utnyttjat tiden denna gången. Skrivit klart min retorik i svenskan, putsat på träningsdagboken, gjort momentschema -tips för er som ska tävla! och skrivit på projektet. Kommer nog tom hinna lite matte om jag inte käkar för länge.

Hade en riktigt bra träning igår, längesedan jag hade så trevligt. Kan bero på att jag ofta tränar själv men ändå, sällskap gör mycket. Speciellt om de är någon man trivs med, som Tove igår. La mycket energi på fria följet och positionen, körde IPO momenten och de märks att hon har kvar massa skitenergi rent ut sagt. Energi hon inte har koll på och som bara gör allt jobbigt, de försvinner mer och mer ju mer hon får skälla men kan ju inte stå i fyra timmar och störa grannarna. Tips någon om hur man blir av med den typen av energi, märks att hon också tycker den är jobbig. Vi filmade stora delar av tränignen och de är verkligen nyttigt att titta på sig själv -anlita aldrig Tove till att göra två saker samtidigt, jag har mycket himmel på filmerna på mig, precis när de gick som bäst. Jag har en bunt med saker jag ska tänka på och nu har jag sett och hittat dom på mig själv så förhoppningsvis kommer jag ihåg att tänka på dem.

Nehe nu blir de lite mer skriva innan jag tar paus! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar