tisdag 1 mars 2011

tävling!

Tror en gigantisk förkylning ligger och lurar i min kropp. Är inte trött i huvudet men kroppen hänger lixom inte med, den känns som en seg geléprpp som jag går och släpar på. hoppas att inget bryter ut så jag blir sjuk för de orkar jag inte men orkar inte må dåligt heller. De suger när man inte kan sätta fingret på vad det är som inte står rätt till..

Blir inte så mycket gjort i skolväg just nu. Har hål fram till 12.15 men finns varken motivation eller ork till plugg. Mycket roligare att drömma sig bort och klura på framtiden! Finns mycke detajler man kan leka med, tröttnar aldrig!

Skissar lite på min och Mikkis träning i eftermiddag. Kan nog bli en intressant träning och jag ska sätta vårt belöningssystem på prov så de smäller om de. Måste se om de håller hela vägen eller om jag måste tänka om, IGEN. Med tanke på allt annat så vore jag mer än lycklig om de funkar, annars kommer de väl fram tre rynkor till i min panna.
Är riktigt sugen på ett skyddspass med. Vill inte veta vilken dam jag har då, chansar på en som tycker att "kan själv" är den bästa taktiken. Vi har i alla fall en skallkondition som vi kan leva på sen hur resten ser ut få förbli en gåta lite till tills möjligheten att träna kommer. Hoppas på snart!

Ganska långt ner på "måste ha" listan men dom är grymt fräna! (högtalere)
Bestämt mig för vilka tävlingar jag ska ställa upp i nu i vår. Blir att anmäla sig ikväll och bli fattiga, en gång till! Har en hel el annat som jag också vill ha/ behöver men vi får väl se vad lönen räcker till när den kommer. Måste ju börja spara med -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar