onsdag 9 mars 2011

New in!

Kan äntligen andas ut efter att ha hållit andan i 3 x 20 min! Men vann gjorde dom, så viktigt Hide a Lite Mullsjö AIS! Längesedan jag var så sjukt nervös och på tårna! Så nu blir de SSL för dom ett år till, underbart!

Tjocka ben man fick på bilden då, bjuder på den ;)
Har hunnit med nästan allt jag skulle idag, bara skrivbordet som fick avstå min energi! Kommer ha en grym träningsvärk när jag vaknar i morgon, har ju lite kvar sen igår och i morgon lär de inte bli mindre. Men jag gillar känslan av trötta muskler! Inhandlade ÄNTLIGEN mina löpartights från Nike idag. Sååå fina -rosa kant så nu är man motiverad till att träna ännu mer, måste ju få kroppen att bli lika snygg som tightsen -omöjligt

Mikki har haft sin lyckodag idag. En bekant till mig kom fram och snodde min koncentration två sekunder under får träning och eftersom jag hade varit lite sträng och gnällig passade hon på att ge mig ett tjuvnyp precis när jag tappade fokus så nu har jag ett enormt och fult blåmärke på underarmen. Hon va ju tvungen att ta i med den lilla råttan! Annars tycker jag vår träning gick hel okey, rutan satt idag. Tyvärr har vi ett stort hinder som ska lösas innan lydnaden blir bra sen har vi låååång väg till prefekt, men man måste ju ha lite att sträva efter.

Dagens minus blir att Tele-2 spärrat mitt abonnemang så just nu går de inte att nå mig. Precis vad jag behöver, jag väntar ju inte på några samtal eller så. Sjukt irriterande! En dag till ska jag nog klara men två blir tufft!

2 kommentarer: