torsdag 10 mars 2011

Bra pass!

Ett riktigt härligt mag och benpass blev de idag, tryckte i mig en shake som egentligen inte ville ner eftersom magen va helt slut och benen höll på att inte bära ut ur omklädningsrummet. Men skick vilken go känsla i kroppen, total utmattning men full av energi! Älskar när musklerna är helt slut och man lyckas göra en eller två gånger till, man är ganska stolt då i alla fall jag ;) Mitt nylle kommer dom få se fler gånger de är ett som är säkert. Promenerade bort till lite trevligt sällskap och dog i soffan framför "The social network", en sjukt bra film. Så ni som inte sett den, se den och det är bums. 

nöjd tjej!
Håller tummarna för att de ska bli bättre väder i morgon! Så sjukt trött på detta snöslask som regnar ner, all motivation för hundträning försvinner samtidigt som man är laddad till tusen, skum kombination. Nu ska väskan packas inför i morgon så jag kan sova till 8 sen blir de skolan, en lektion! Hem och hämta kusinen och busa med henne och hundarna innan jag tänker inta soffan och ryggläge! (: Har planerat träning med min moster på lördag morgon med, sååå ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar