tisdag 15 mars 2011

The six most importent....

inte mycket snö kvar nu! :)
En frän huvudvärk och ömma ben.. inte alla som avslutar en tisdag på de sättet! 

15 mars idag vilket innebär lönedag för mig, me like! Men tyvärr så har jag ju lovat att spara pengarna.. ska ju försöka hitta på något vettigt så småningom efter studenten.
Skolan va som vanligt på tisdagar, grymt seg. Matte sen plugg och lunch och efter de grillade vi hjärncellerna med lite fysik, relativitetsteori...där snackar vi hårdkokning! Tog mig ett pass på sportlife innan jag åkte hemåt till min lilla busilus, vi råkade visst somna lite... sista rycket för dagen blev en tripp till Jessica och de blev en riktig motivations boost! Fick även med mig lappar, "The six most important things i must do tomorrow" allt för att få ihop min tid och lära mig lite självdisciplin. Morgondagens lapp är redan ifylld ;)

Mikki kommer ha vilovecka eftersom jag har upp över öronen med plugg och tyvärr räcker inte tiden till.Skola, jobb, vänner, hund och sömn...!?!? Tror i alla fall jag kommer lyckas trycka in ett pass på torsdag. Kommer ha en en hund som gör uppror annars och vi har ju snart tävling så träning behöver vi...! Åkrarna är ju spårklara så måste ju inviga nya linan med, läängtar! Tänkte faktiskt klicka hem lite mer saker till bus med nu när vi fick några extra slantar. 

Nu ska skrivbordet organiseras och Mikki ska snart rastas för kvällen innan vi går och lägger oss! (: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar