lördag 12 mars 2011

Just idag..!

Bara för att Fotografen gillar dom (och jag med)

Just idag är jag stark, just idag mår jag bra! Ibland är de rätt skönt att låta livet ha sin gång, de finns för många bra människor för att slösa energi och tid på de sämre (:

Känner att jag varit grymt ambitiös idag ;) gymmet i en och en halv timma med start 9, hem för dusch och frulle. tittade på Mulan bara för att låta kroppen vila lite sen upp till farfar och en cykeltur på 5 km med Mikki, hundaset blir inte trött?!? sist men inte minst slängde jag i Mikki i hundbadet och tvättade henne (: Jag tycker i alla fall de är rätt bra gjort! Sen behöver vi inte jämföra med pappa som rensat alla avlopp i huset (tre toaletter, två duschar, köket och tvättstuga) och fyllt i sillikon i kanterna. De räknas inte för han är en man och har mer livserfarenheter. haha!

Snart dags för mig och Mikki att åka till stan för att spendera kvällen med Tove, Isak och Piva (: Mysigt värre!

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar